FAQ
V případě nepravděpodobné závady ze strany výrobce, jak mám postupovat v případě reklamace?
(informace o záruce a nástroji naleznete v brožurce, která je součástí každého prodaného nástroje)
V případě, že jste zakoupili nástroj u jednoho z našich autorizovaných prodejců, obraťte se přímo na něj. Společně s Vámi bude zpracovávat reklamační žádost a určí kroky, které jsou nutné k vyřešení problému.
V případě, že jste nástroj zakoupili přímo u výrobce kontaktujte našeho servisního technika zde.
Při každé jednotlivé reklamační žádosti musí být uvedeno sériové číslo, které je uvedeno v záruční brožurce a vyryto na nástroji.
Jakékoliv opravy musí být schváleny výrobcem před samotnou opravou, jinak riskujete zrušení záruky.
Záruka výrobce (náhrada škody) se nevtahuje na poškození vzniklá v důsledku nesprávného použití nástroje, chybné péče (údržby) a neoprávněných oprav.
Jak mám udržovat nástroj V.F.Červený?
Základní informace jak správně pečovat o Váš nástroj V.F.Červený naleznete zde.
Jak mám postupovat v případě nutnosti pozáručního servisu mého nástroje V.F.Červený?
V případě, že Váš nástroj vyžaduje tento typ servisu vyplňte kontaktní formulář zde a budete následně kontaktováni o ceně a dalším postupu.
Kde mohu zjistit datum výroby mého nástroje V.F.Červený?
Stačí vyplnit formulář se seriovým číslem a Váš e-mail a obratem budete informováni o datu výroby Vašeho nástroje.